• Hoe kan ik sponsoren?

Wij zijn blij met al de donaties die wij krijgen. Daarom zijn wij ook flexibel als het gaat om hoe u dat kunt doen. U kunt een eenmalige gift geven. Of u kunt een advertentie plaatsen in het programmaboekje tijdens een concert. Ook tonen wij soms advertenties op beamers in de kerk. Als een concert met video wordt uitgezonden, dan kunnen sponsors voor of na het concert getoond worden. Tot slot kunt u ook uw flyer tijdens het concert door ons uit te laten delen.

• Wat voor soort sponsors accepteren jullie?
    • U kunt contant geld geven tijdens een collecte.
    • U ontvangt een factuur met een door uw gekozen bedrag.
    • U kunt een factuur namens ons betalen aan een leverancier van het concert.
    • U kunt goederen leveren die wij nodig hebben tijdens de concerten. (catering / drukwerk etc)

Word vrijwilliger

• Hoe word ik vrijwilliger?

Stuur ons een email of spreek één van onze contactpersonen aan tijdens een repetitie of concert. Zij kunnen u meer vertellen over sponsoren of vrijwilligers werk.

• Moet ik lid zijn van het koor om vrijwilliger te zijn?

Dat mag wel, maar voor ons is het juist fijn als er mensen tijdens de concerten zijn die zorgen dat alles goed verloopt zodat de koorleden zich kunnen richten op het zingen.

We zijn dus heel erg blij met vrijwilligers die bijvoorbeeld alleen tijdens de concerten een bepaalde taak op zich willen nemen.

• Wat voor vrijwilligerswerk is er?

Bij elk concert moet enorm veel geregeld worden. Hieronder voorbeelden waarvoor wij heel graag vrijwilligers zouden vinden:

- Zorgen voor koffie en wat lekkers voor musici.

- Stoelen klaar zetten in de kerk.

- programmaboekjes uitdelen.

- Mensen welkom heten.

- Collecteren tijdens concert.

- BHV-ers tijdens concert.

- Na het concert helpen met opruimen.

• Hoe lang moet je vrijwilliger zijn?

Dat laten we helemaal aan u. Soms vinden mensen het prima om voor één specifiek concert te helpen en soms zijn er mensen die voor meerdere concerten een bepaalde taak op zich willen nemen. Met allebei zijn wij heel erg blij!

NEEM CONTACT OP

Laat ieder doen zoals hij in zijn hart voorgenomen heeft, niet met tegenzin of uit dwang, want God heeft een blijmoedige gever lief.

2 Korinthe 9